مرورگر شما از جاوا اسکریپت پشتیبانی نمی کند. این مسئله ممکن است باعث ایجاد عملکرد غیر صحیحی در سایت گردد.
صفحه اصلی
درباره پژوهشکده
گروه های علمی
نشست ها
- سرمقاله
خانه
موضوعات
قدیمی
مطالعات معنوی
آرشیو دوفصلنامه مطالعات معنوی
شماره هشتم و نهم فصلنامه مطالعات معنوی
سرمقاله
سرمقاله
1
سرمقاله
فایل pdf سرمقاله شماره هشتم و نهم فصلنامه مطالعات معنوی را از
اینجا
دانلود نمایید.
سرمقاله
26 آبان 1394, 4:47
جستجو در مطالب سایت
مقالاتی که اخیرا مشاهده شده اند
سرمقاله
26 آبان 1394, 4:47
جایگاه انسان کامل در سلوک عرفانی
مسئله اصلي در اين نوشتار جايگاه انسان كامل در قوس صعود و مقامهای اثباتي اوست. البته پيش از آن به مهمترین ویژگیهای انسان كامل اشاره میکنیم سپس به كاركرد سلوكي او میپردازیم...
26 آبان 1394, 2:49
جایگاه انسان در نظام هستی
عرفا براي نظام هستي مرتبههایی یاد میکنند؛ اما در يک تقسيم کلي آن را به حضرات الهيه، کونيه و کون جامع تقسيم کردهاند. هدف اصلي از آفرينش «جلا و استجلاي حق» است و کمال آن دو با انسان کامل محقق ميشود. مقصود از کون جامع، انسان است که با وجود وحداني، جامع تمام تعينهای حقي و خلقي است.
26 آبان 1394, 2:47
گذری بر انسانگرایی دونالد والش
ظهور باورهای انسانگرایانه در بسیاری از تعالیم معنویتگرایی جدید قابل پیگیری است. اما به گمان نگارنده، بهرهمندی و اصالت این رویکرد در مجموع تعالیم دونالد والش با شدت بیشتری همراه است، علت این ادعا نهفته در نحوهی بیان و نظام تعالیم والش است...
26 آبان 1394, 2:44
پر بازدیدترین مطالب
پر بازدیدترین ها
معنویت انسانانگار در افکار دیپاک چوپرا
نوشتار حاضر جستاري در نگرش معنويت انسان انگار ديپاك چوپرا است، براي اثبات اين سخن، نيمنگاهي نيز به مباني هستيشناسي وي شده است.
26 آبان 1394, 2:40
سرمقاله
26 آبان 1394, 4:47
گذری بر انسانگرایی دونالد والش
ظهور باورهای انسانگرایانه در بسیاری از تعالیم معنویتگرایی جدید قابل پیگیری است. اما به گمان نگارنده، بهرهمندی و اصالت این رویکرد در مجموع تعالیم دونالد والش با شدت بیشتری همراه است، علت این ادعا نهفته در نحوهی بیان و نظام تعالیم والش است...
26 آبان 1394, 2:44
جایگاه انسان در نظام هستی
عرفا براي نظام هستي مرتبههایی یاد میکنند؛ اما در يک تقسيم کلي آن را به حضرات الهيه، کونيه و کون جامع تقسيم کردهاند. هدف اصلي از آفرينش «جلا و استجلاي حق» است و کمال آن دو با انسان کامل محقق ميشود. مقصود از کون جامع، انسان است که با وجود وحداني، جامع تمام تعينهای حقي و خلقي است.
26 آبان 1394, 2:47
Powered by
TayaCMS