شماره یازدهم و دوازدهم پژوهش‌نامه تربیت تبلیغی منتشر شد.

1
شماره یازدهم و دوازدهم پژوهش‌نامه تربیت تبلیغی منتشر شد.

شماره یازدهم و دوازدهم فصلنامه تربیت تبلیغی به مدیرمسئولی دکتر حسین قشقایی و سردبیری امید نیک‌ داد، توسط انتشارات پژوهشکده باقرالعلوم (ع) منتشر شده است.

 عناوین منتشر شده در این شماره عبارتند از:

  • چيستي، چرايي و ضرورت سواد‌ رسانه‌ای براي مبلغان؛
  • بازشناسی مؤلفه‌‌های تربیتی-دینی در مجموعۀ تلویزیونی «ماه‌‌عسل»: با تأکید بر سواد رسانه‌‌ای؛
  • واكاوي مسئله جواز اقناع اندیشه مخاطب در تبلیغ دینی ناظر به منابع فقهي؛
  • بررسی شیوه‌های تبلیغی حضرت نوح بر اساس نگرش قرآن؛
  • سیرۀ اخلاقی رفتاری امام حسین (ع) و یارانش در جریان واقعۀ کربلا (الگو و معیاری اخلاقی-رفتاری برای یک زندگی معنادار).
جستجو در مطالب سایت مقالاتی که اخیرا مشاهده شده اند
دوره مجازی مهارت‌افزایی پژوهشی

دوره مجازی مهارت‌افزایی پژوهشی

تحلیل مضمون، آموزش مقاله نویسی، آموزش عملی نرم افزار مکس کیو دی آی، آموزش ورد پیشرفته
جلسه کارگروه تجربه نگاری فرهنگی با مرکز بشری

جلسه کارگروه تجربه نگاری فرهنگی با مرکز بشری

جلسه مشترک مدیرکارگروه تجربه نگاری پژوهشکده باقرالعلوم(ع) و مرکز علمی - فرهنگی و نیکوکاری بشری برگزار شد
دوره آموزش تجربه نگاری (مجازی)

دوره آموزش تجربه نگاری (مجازی)

دوره آموزشی تجربه نگاری توسط پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم علیه السلام برگزار می شود.
پر بازدیدترین مطالب

پر بازدیدترین ها

معرفی کتاب سواد رسانه

معرفی کتاب سواد رسانه

اصولاً سواد رسانه‌ای در جهت برخورد هدفمند با رسانه مطرح می‌شود. از این منظر به اعتقاد اکثر تحلیل‌گران و کارشناسان حوزه رسانه، برخورد هدفمند با رسانه ازجمله دلایل بالا رفتن سطح آگاهی در تمامی اقشار جامعه به‌عنوان مخاطبین رسانه است ...
بررسي تحليلي- انتقادي مراقبه از منظر روان شناختي

بررسي تحليلي- انتقادي مراقبه از منظر روان شناختي

مدیتیشن بر کاهش اضطراب اثري غير مستقیم دارد، به اين صورت كه با کنار زدن افکار اضافی و منفی، فرد را وارد بخش آرام ذهن می‌کند و میزان تمرکز را در افراد بهنجار افزایش می‌دهد، در واقع مي‌توان مفهوم این کلمه را با واژه‌هایی نظیر فکر و اندیشه (تفکر و تعمق) بیان کرد...
Powered by TayaCMS