معرفی کتاب راهنمای خانواده برای ترغیب کتابخوان‌های کودک و نوجوان

نویسنده کتاب راهنمای خانواده برای ترغیب کتابخوان‌های کودک و نوجوان، روی بلج فورد و ترجمه سید علی اکبر مرعشی و سیروس حدوث است. این کتاب توسط انتشارات سروش منتشر شده است. این کتاب در دو بخش و 14 فصل تدوین شده است.
1
معرفی کتاب راهنمای خانواده برای ترغیب کتابخوان‌های کودک و نوجوان

نویسنده کتاب راهنمای خانواده برای ترغیب کتابخوان‌های کودک و نوجوان، روی بلج فورد و ترجمه سید علی اکبر مرعشی و سیروس حدوث است. این کتاب توسط انتشارات سروش منتشر شده است. این کتاب در دو بخش و 14 فصل تدوین شده است.

در مقدمه آن آمده است که کتاب و خواندن جای ویژه‌ای در زندگی ما اشغال کرده است و من با تأثیری که خواندن می‌تواند بر ما بگذارد تا روحیة خود را تقویت کنیم و افقهای دیدمان را گسترش دهیم، آشنا هستم. خواندن بخش مهمی از برنامه‌های ما به منظور بالا بردن استانداردهای آموزشی برای همگان و ایجاد بنیادهای اقتصادی پویا و جامعهای کاملی است. «سالی ملی خواندن»" معرف مبارزه‌ای برای تغییر نگرش تمامی ملت به خواندن و راهگشای دانش و آگاهی و لذتی است که خواندن می‌تواند برای میلیون ها نفر به ارمغان بیاورد. خواندن، بخش مهمی از راهبردهای دولت برای سوادآموزی است و به دانش آموزان در دستیابی به مهارت‌های اساسی لازم برای رشد و ترقی در دنیای جدید کمک می‌کند. اما خواندن و نوشتن از مدرسه فراتر می‌رود. والدین هنگامی که برای سرگرمی کتاب می‌خوانند، سرمشق و نمونة خوبی برای کودکان می‌شوند. پدران و مادران هرگز نباید تأثیر مثبت خود را در کمک به ایجاد عادت خواندن در نسل آینده دستکم بگیرند. «سالی ملی خواندن» فرصتی است برای همه، از کودکان، والدین، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ ها گرفته تا ناشران، مدارسی، کارفرمایان و رسانه‌های همگانی تا برای غنی‌سازی کتاب‌ها و تشویقی به خواندن به هم بپیوندند. ما برای موفقیت نیاز به پشتیبانی فعالی مردم و سازمان‌ها در سراسر کشور داریم.

جستجو در مطالب سایت مقالاتی که اخیرا مشاهده شده اند پر بازدیدترین مطالب

پر بازدیدترین ها

معرفی کتاب روان‌شناسی و تبلیغات با تأکید بر تبلیغ دینی

معرفی کتاب روان‌شناسی و تبلیغات با تأکید بر تبلیغ دینی

کتاب «روان‌شناسی و تبلیغات» به بررسی دانش تبلیغات به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های «ارتباطات» و «روان‌شناسی اجتماعی» پرداخته است و با تدوین ساختاری مبتنی بر ارکان تبلیغات، به آن دسته از قانون‌های روان‌شناسی که در تبلیغات کاربرد دارند، اشاره دارد.
معرفی کتاب نقش مربی در تربیت اخلاقی–معنوی

معرفی کتاب نقش مربی در تربیت اخلاقی–معنوی

این کتاب شامل شش فصل است که فصل اول کلیات و فصل‌های بعدی به ترتیب شامل: ضرورت مربی، ویژگی‌های مربی وظایف کارکردهای مربی، وظایف متربی، اطلاعت از مربی است...
Powered by TayaCMS