جذب پژوهشگر در پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی

پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی از میان اساتید، فارغ التحصیلان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی علوم اجتماعی همکار پژوهشی جذب می کند.
2
جذب پژوهشگر در پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی
پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی از میان اساتید، فارغ التحصیلان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی علوم اجتماعی( ارتباطات، مدیریت فرهنگی، جامعه شناسی، دانش اجتماعی و ...) همکار پژوهشی جذب می کند.

لازم به ذکر است این پژوهش ها در زمینه تجربه نگاری فرهنگی پژوهش های میدانی در خصوص فعالان برتر فرهنگی صورت خواهد پذیرفت.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تماس 02537835370 تماس حاصل و یا به کانال @tejrobehnegery در پیام رسان ایتا مراجعه کنند.
جستجو در مطالب سایت مقالاتی که اخیرا مشاهده شده اند
دوره مجازی مهارت‌افزایی پژوهشی

دوره مجازی مهارت‌افزایی پژوهشی

تحلیل مضمون، آموزش مقاله نویسی، آموزش عملی نرم افزار مکس کیو دی آی، آموزش ورد پیشرفته
دوره آموزش تجربه نگاری (مجازی)

دوره آموزش تجربه نگاری (مجازی)

دوره آموزشی تجربه نگاری توسط پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم علیه السلام برگزار می شود.
فراخوان حمایت پایان نامه ای

فراخوان حمایت پایان نامه ای

فراخوان حمایت پایان نامه ای با موضوع تجربه نگاری فرهنگی
پر بازدیدترین مطالب

پر بازدیدترین ها

جذب پژوهشگر در پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی

جذب پژوهشگر در پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی

پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی از میان اساتید، فارغ التحصیلان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی علوم اجتماعی همکار پژوهشی جذب می کند.
فراخوان حمایت پایان نامه ای

فراخوان حمایت پایان نامه ای

فراخوان حمایت پایان نامه ای با موضوع تجربه نگاری فرهنگی
نشست علمی با عنوان «خودمردم نگاری؛ شیوه ای در تجربه نگاری فرهنگی» برگزار شد:

نشست علمی با عنوان «خودمردم نگاری؛ شیوه ای در تجربه نگاری فرهنگی» برگزار شد:

دومین نشست از سلسله نشست های تجربه نگای فرهنگی با عنوان «خودمردم نگاری؛ شیوه ای در تجربه نگاری فرهنگی» برگزار شد: خودمردم نگاری، نوعی از مردم نگاری است که پژوهشگر می‌کوشد با بیان تجارب خود، مخاطب را با جامعه و فرهنگی خاص آشنا سازد.
Powered by TayaCMS